Поръчки и доставка
Поръчки
Всичко, свързано с вашата поръчка, винаги може да бъде намерено във вашия потребителски акаунт. Ако поръчката вече е била изпратена, можете да проследите пратката си с номер за проследяване, който ще намерите във вашия потребителски акаунт.
Номерът за проследяване може да бъде намерен и във вашия имейл, след потвърждение на изпращането.
Ако не сте получили имейл с код за проследяване, той може да е попаднал във входящата ви поща за спам. Ако не го намерите и в спам, обадете ни се, за да може наш служител по обслужване на клиенти да направи проверка.
Доставка
Нашите поръчки се доставят за около 6 работни дни, след като поръчката е потвърдена, със стандартна доставка с GLS / Интерлогистика. Ако изберете доставка до офис или автомат на СПИДИ, доставката ще отнеме няколко дни повече. По време на празнични периоди като Коледа е възможно да има забавяне на доставките. Моля, направете своята покупка предварително.
Разходите за доставка са безплатни за поръчки над 100 евро.
В евентуален случай на закъснение с вашата поръчка, ще бъдете съответно информирани. Общи закъснения, например свързани с празнични периоди, ще бъдат публикувани на уебсайта ни.