Правила и условия | ASASA Магазин за красота | 10% ДОПЪЛНИТЕЛНА ОТСТЪПКА за нашите членове. Правила и условия | ASASA Магазин за красота | 10% ДОПЪЛНИТЕЛНА ОТСТЪПКА за нашите членове.
Меню Близо

Правила и условия

Общи условия за ползване на ASASA.EU

Определения
Предоставени услуги
Регистрация и идентификация
Поръчка
Как да направите поръчка
Подаръци с покупка
Цена за поръчка
Проблеми с изпълнението на поръчката
Методи на плащане
Цена за поръчка
Анулиране на поръчка и връщане на стоки
Гаранции и рекламации
Правата на интелектуална собственост
Прекратяване и разваляне на договора
Доставка
Невалидни клаузи
Регулаторни органи
Спорове

 

Настоящите Общи условия уреждат отношенията между Трейдинг и уеб системи ООД, наричани по-долу за краткост ASASA.EU от една страна, и Потребителите на уебсайтове и услуги, разположени на Сайта, наричани по-долу „потребители“ от друга.

Трейдинг и уеб системи ООД, ЕИК 203364491, е дружество, регистрирано по Търговския закон на Република България, със седалище и адрес на управление: пл. Никола Вапцаров 2; Банско; имейл адрес: info@asasa.eu; тел.: +359 888 113 113

Please, read fully these General Terms and Conditions before using the information and commercial services offered on the Site, hereinafter referred to as the “Services”. By viewing the Site, each User automatically agrees to comply with the conditions described belак.

Този документ съдържа информация за дейността на ASASA.EU и Общите условия за ползване на услугите, предоставяни от ASASA.EU като регулира отношенията между нас и всеки наш потребител. Потвърждаването на Общите условия е задължително и необходимо условие за сключването на договора между Потребителя и „asasa.eu"

С приемането на Общите условия Потребителят се съгласява личните му данни да бъдат обработвани на основание сключения между него и „asasa.eu”. Такива данни могат да бъдат имена, телефонни номера, адрес и имейл.

 

II. ДЕФИНИЦИИ

За целите на настоящите Общи условия следните термини следва да се четат, както следва:

Уебсайт – https://asasa.eu и всички негови подстраници.

Потребител – е всяко физическо лице, което придобива стоки или ползва услуги, които не са предназначени за търговска или професионална дейност, както и всяко физическо лице, което като страна по договора по този закон действа извън своята търговска или професионална дейност.

Общи условия – следните Общи условия, които включват условия за ползване, политика за поверителност, cookгодини, правила за регистрация и доставка, доброволно разрешаване на спорове, отказ от договори и формуляри за обмен и много друга правно приложима информация, достъпна на сайта.
Лични данни – всяка информация за физическо лице, която разкрива неговата или нейната физическа, психологическа, умствена, семейна, икономическа, културна или социална идентичност
Стоки – движими вещи, с изключение на вещите, продадени по принудителен ред или чрез други мерки от оправомощени от закона органи, както и вещи, изоставени или отнети в полза на държавата, обявени за продажба от държавните органи.

Договор за покупко-продажба - договор, по силата на който търговецът прехвърля или се задължава да прехвърли собствеността върху стоките на потребителя, който потребителят заплаща или се задължава да заплати цената на стоките, включително договори, имащи за предмет както стоки, така и услуги.

Процедура за ан alternaтивно разрешаване на потребителски спорове – процедура за извънсъдебно разрешаване на потребителски спорове, отговаряща на изискванията на специален закон или конкретно споразумение между страните по правоотношение, осъществявана от орган за alternaтивно разрешаване на спорове (арбитраж, медиатор или други)

III. ПРЕДОСТАВЯНИ УСЛУГИ

Член 1: На Сайта Ползвателите имат възможност да сключват договор за покупко-продажба и доставка на стоките, предлагани от ASASA.EU

IV. РЕГИСТРАЦИЯ И ИДЕНТИФИКАЦИЯ

ASASA.EU идентифицира Потребителите на сайта чрез съхраняване на лог файлове на сървъра на Сайта и на IP адреса на Потребителя.

ASASA.EU има право да събира и използва информация за Потребителите на основание и за целите на договора с Потребителя, съгласно настоящите Общи условия. Информацията, чрез която лицето може да бъде идентифицирано, може да включва имена, телефон, адрес, e-mail, както и всяка друга информация, която лицето предоставя доброволно при регистрация. Информацията включва всяка друга информация, която Потребителите въвеждат, използват или предоставят, когато използват Услугите, предоставяни от ASASA.EU

Only persons over 16 can register on the Site. Upon registration, the person marks a check box, which declares that he is at least 16. ASASA.EU полага дължимата грижа и отговаря за опазването на информацията за Потребителя, станала му известна по повод на регистрацията, освен в случаите на непреодолима сила и случайно събитие или злоумишлени действия на трети лица. В регистрационната форма, попълвана от Потребителя при регистрация, ASASA.EU посочва задължителността или доброволността на предоставянето на данни и последиците от отказ за предоставянето им.
"asasa.eu” може да разкрива лични данни на трети лица само в предвидените от закона случаи и при предвидените от закона обстоятелства или след изричното съгласие на Потребителите. Потребителят може да се регистрира чрез попълване на съответната електронна форма за регистрация, достъпна в реално време (онлайн) на ASASA.EU Интернет сайт, да се съгласите с Общите условия.
Чрез кликking виртуалния бутон с текст „Регистрация” или друг подобен текст, имащ силата на писмено потвърждение на Общите условия, Потребителят извършва електронно изявление по смисъла на Закона за електронния подпис, с което декларира, че е запознат с Общите условия, приема ги и се задължава да ги спазва.

ASASA.EU може да съхранява в лог файлове на своя сървър IP адреса на Потребителя, както и всяка друга информация, необходима за идентифицирането му и възпроизвеждане на електронното му изявление за приемане на Общите условия в случай на правен спор. Текстът на Общите условия е достъпен на интернет страницата ASASA.EU по такъв начин, който позволява неговото съхранение и възпроизвеждане.
При попълване на заявлението за регистрация Потребителят е длъжен да предостави пълни и верни данни относно самоличността (за физическите лица), правния статус (за юридическите лица) и други данни, изисквани от електронната форма на ASASA.EU, както и да ги актуализира в 7-дневен срок след промяната им.
Потребителят декларира, че е съгласен да предостави необходимите лични данни, за да гарантира, че предоставените в процеса на регистрация данни са коректни, пълни и точни, и ще ги актуализира своевременно, ако последните се променят. При предоставяне на неверни данни, ASASA.EU има право да прекрати или спре незабавно и без предизвестие предоставянето на услугите и поддържането на регистрацията на Потребителя.
При регистрация Потребителят получава уникално потребителско име, което може да бъде и посоченият от Потребителя e-mail и парола за достъп до Услугите, достъпни през сайта на „asasa.eu”. Потребителят може да управлява своя профил в Сайта. Чрез своя акаунт Потребителят може:

За да видите историята на направените поръчки
За следене на статуса на поръчката
Да променя и допълва регистрираните от него адреси

Потребителското име, с което Потребителят се регистрира, не му дава никакви права, освен изрично посочените в Общите условия. Регистраторът в качеството си на представител на юридическо лице е длъжен да впише трите си имена и адрес, съответно наименованието на юридическото лице, което представлява.

Потребителят е длъжен да полага грижи и всички необходими мерки, които са разумно необходими, за да защити паролата си, както и да не разкрива паролата си на трети лица и да уведомява незабавно ASASA.EU при неправомерен достъп, както и при вероятност и съмнение за такъв. Той/тя носи отговорността и риска за опазването на своята парола, както и за всички действия, извършени от него или от трето лице, използвайки неговата/нейната парола.

V. ПОРЪЧКА

Потребителите използват интерфейса на уебсайта на ASASA.EU да сключва договори за покупко-продажба на стоки и услуги, предлагани от ASASA.EU. При липса на наличност на продукт, ASASA.EU си запазва правото да откаже поръчката.

Потребителите не могат да заявяват повече от 3 единици от един и същи продукт в една поръчка. След като изберете една или повече стоки, предлагани в сайта на ASASA.EU потребителят трябва да ги добави към своя списък със стоки за закупуване. Необходимо е Потребителят да предостави данни за доставката и да избере начин и час на плащане на цената, след което да потвърди поръчката през интерфейса на Сайта.

При извършване на поръчка Потребителят получава потвърждение по имейл, че поръчката му е приета. ASASA.EU има право да откаже да сключи договор с некоректен Потребител. ASASA.EU има право да третира Потребителя като некоректен в случаите, когато:

Налице е неспазване от страна на Потребителя на Общите условия
Некоректно, арогантно или грубо отношение към представителите на ASASA.EU е установено
Системни (три или повече пъти) злоупотреби от страна на Потребителя срещу ASASA.EU са установени

VII. КАК ДА НАПРАВИТЕ ПОРЪЧКА

Orders are accepted on the Site 24 hours a day, 7 days a week, including weekends and public holidays. In order to generate an order through the site, it is not necessary to register a user profile. The ordering of a product(s), specified by the User can be done in several ways:

-поръчка през сайта – можете да направите поръчка през сайта, като използвате бутона „Добави в количката“, който се намира до всеки наличен продукт. Този бутон добавя избрания продукт в пазарската количка, след което Потребителят има възможност да добави още продукти в нея или да продължи завършването на поръчката. След завършване на поръчката Потребителят има възможност да прегледа продуктите, които е решил да закупи, техните цени и крайната сума, която следва да заплати, както и да се възползва от допълнителна отстъпка, ако има ваучер за отстъпка или друг промоционален код. Потребителят може да завърши поръчката с вече регистриран потребителски профил, да регистрира нов акаунт или просто да попълни необходимите данни за платец и получател на пратката: имена, e-mail, телефон, адрес и начин на плащане. След финализиране на поръчката и изпращане, на посочения e-mail ще бъде изпратено потвърждение на въведената информация. За всеки етап от обработката на поръчката (потвърждение на наличност, изпращане и др.), Потребителят ще бъде уведомяван по имейл или по телефона, като статусът на текущата и предишни поръчки може да се следи от Потребителя от неговия профил в ASASA.EU ако е използвал такъв. Поръчки и запитвания от customers се обработват от операторите на ASASA.EU в рамките на работаking часа.

Всички изображения и описания на продуктите в сайта са ориентировъчни, информативни и подлежат на промяна. ASASA.EU не носи отговорност за фабричните опаковки на продуктите (напр. но не само – липса на целулоза, холограмни стикери и всички други промени по опаковката или нейния дизайн, направени от производителя), както и промени в аромата, които производителите периодично извършват върху годините. Всички цени, включително промоционалните, са валидни до промяната им от ASASA.EU или от съответния производител, или продуктът е изтеглен от продажба, или е изчерпан. Такива промени се отразяват на Сайта. Отстъпките не могат да се комбинират и сумират.

VIII. ПОДАРЪЦИ ПРИ ПОКУПКА

По изключителна преценка и belonging само към ASASA.EU към поръчката може да се добави подарък. Подаръкът за всяка отделна поръчка може да е различен, в зависимост от текущите промоции. ASASA.EU си запазва правото да прави промени и корекции на предлаганите подаръци.

IX. ЦЕНА ЗА ПОРЪЧКА

Цените на предлаганите стоки са посочени в сайта на ASASA.EU в момента на подаване на поръчката. Цените на стоките включват ДДС, в случаите, когато е предвидено начисляването му. ASASA.EU си запазва правото да променя по всяко време и без предупреждение цените на стоките, предлагани на Сайта, като тези промени няма да засегнат вече направени поръчки. Промяната в цената е валидна за Ползвателите от момента на обявяването й на сайта ASASA.EU.

ASASA.EU може да предоставя отстъпки за предлаганите стоки на Сайта, съгласно българското законодателство и правила, определени от ASASA.EU. Правилата, приложими за такива отстъпки, са налични на мястото, където е показана отстъпката. Отстъпките могат да се предоставят под различни форми (напр. промоции, отстъпки за лоялност, предоставени индивидуално, на случаен принцип или в резултат на участие в състезание или customer проучване). Различните видове отстъпки не могат да се комбинират при поръчка и покупка на един и същи продукт

X. ПРОБЛЕМИ С ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА

Изпълнението на Вашата поръчка може да бъде възпрепятствано поради някоя от следните причини:

Една или всички поръчани стоки не са налични – в този случай ние ще се свържем с Вас при първа възможност
Потребителят е добавил повече от 10 единици от продукт в пазарската си количка.
Не е извършено плащане (забавяне на плащането) от страна на Потребителя
Потребителят е посочил неправилен или непълен адрес за доставка
Липса на актуален телефон за връзка с Потребителя
Технически проблем

В случай на проблеми с доставката по наша вина, всички допълнителни разходи за изпращане или получаване на стоките ще бъдат за сметка на ASASA.EU. Във всички останали случаи последващото изпращане на доставката е за сметка на Потребителя.

Когато Потребителят върне продукт с право на възстановяване на заплатената сума, цената, подлежаща на възстановяване, се намалява със стойността на отстъпката, приложена към продукта, като се възстановява само действително заплатената сума.

XI. НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ

1) Потребителят може да заплати цената на поръчаната стока. Плащането в сайта е възможно чрез следните методи:

Плащане през виртуален ПОС терминал (с карта). За да извършите плащане с банкова карта, трябва да бъдат спазени следните условия:
Банковата карта трябва да поддържа възможност за извършване на транзакции чрез картата в Интернет

При плащане с банкова карта (кредитна или дебитна)

Отваря се платежна страница на банката, обслужваща Дружеството
На страницата за плащане Потребителят следва да въведе данните за картата, с която ще извърши плащането

*Относно плащането с банкова карта, Потребителят трябва да има предвид следното:

– При извършване на поръчката на стоките от онлайн магазина, Потребителят потвърждава, че е оторизиран ползвател на използваната карта – т.е. че е легитимният картодържател по договор с банката издател или че е изрично упълномощен от легитимния картодържател да използва картата.

– Всички притежатели на кредитни/дебитни карти подлежат на проверка и авторизация от издателя на съответната карта – в случай на отказ от страна на издателя да одобри плащането на цената на поръчаните стоки, инициирано към Дружеството, последното не е извършено изработени и т. I, чл. 6.7 по-горе се прилага.

– Валутата на транзакцията при плащане с карта е EUR.

XII. АНУЛИРАНЕ НА ПОРЪЧКА И ВРЪЩАНЕ НА СТОКА

Потребителят има право да се откаже от договора без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка в 14-дневен срок от датата на приемане на стоките от Потребителя или трето лице от името на Потребителя. За да упражни правото си по тази клауза, Потребителят трябва недвусмислено да уведоми ASASA.EU от своя закон решение за отказ от договора, като индивидуализира стоките, които желае да върне, като посочи всички детайли по поръчката и доставката, включително, но не само: съдържание и стойност на поръчката, данни на лицето, направило поръчката, данни на лицето, приело доставката, и дата на доставката.

ASASA.EU публикува на сайта си формуляр за упражняване правото на отказ от договора. Да използвате правото на отказ ASASA.EU предоставя на Потребителя възможност да попълни и изпрати по електронен път чрез уебсайта стандартния формуляр за отказ или друго недвусмислено заявление. В тези случаи, ASASA.EU незабавно изпраща на Потребителя потвърждение за получаване на неговия отказ на траен носител.

Съгласно разпоредбата на чл.55 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), потребителят е длъжен да съхранява получените стоки, тяхното качество и безопасност до момента на връщането им на ASASA.EU като получено. Потребителят се задължава да върне стоката за своя сметка, заедно с касов бон и фактура, като я предаде на ASASA.EU или на упълномощено лице ASASA.EU в рамките на 16 дни от датата, на която Потребителят е използвал правото си на отказ от договора. При връщане стоките трябва да бъдат в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или изкривяване на търговията (напр. разкъсана опаковка, целулоза, премахнати лаbels, липсващи части и др.) и трябва да бъдат придружени от всички придружаващи документи – касова бележка и/или фактура, гаранционна карта, инструкции за употреба и др. При връщане на стоката Потребителят е длъжен да върне всички подаръци, които е получил с поръчаните стоки, в случай че са изпратени от ASASA.EU. Рекламации за повредени пратки се правят в момента на получаване на пратката и в присъствието на куриера, като се отбелязват с бележка в товарителницата и попълнен констативен протокол в два екземпляра. Констативният протокол е задължителен за валидността на покритите от застраховката щети и липси. The customer, или получателят на пратката, е длъжен да поиска копие от протокола, след което да приложи копието при попълване на заявка за връщане. ASASA.EU има право по свое усмотрение да отложи възстановяването на сумата до връщане на стоките или до представяне на доказателство, че стоките са изпратени обратно, в зависимост от това кое от двете събития е настъпило по-рано.

В случай, че Потребителят не изпълни задълженията си да върне стоката в посочения по-горе срок, без да уведомява ASASA.EU за всяко забавяне и без посочване на основателна причина за същото, се счита, че е оттеглил изявлението си за упражняване на отказ от договора.
Когато във връзка с изпълнението на договора ASASA.EU е направил разходи и Потребителят се откаже от договора, ASASA.EU има право да задържи съответната сума за направените разноски или да иска заплащането им.
2) Потребителят няма право да се откаже от договора, в случай че предмет на същия са:

За доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или според индивидуалните му изисквания
За доставка на запечатани стоки, които са незапечатани и/или тествани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защитата на здравето, ASASA.EU възстановява на Потребителя заплатената от него цена за върнатата стока. Транспортните разходи за връщане на стоката от Customer to ASASA.EU са за сметка на Потребителя.

Когато получената от Потребителя стока не отговаря на характеристиките, посочени в страницата на електронния магазин, не е използвана от Потребителя по никакъв начин и не е с нарушена външна фабрична опаковка, разходите по връщането на стоката са за сметка на на ASASA.EU. В този случай Customer трябва да изпрати стоките обратно до нас чрез куриерска фирма, като посочи получателя фирма Трейдинг и уеб системи ЕООД, съгласно конкретния договор.

При заявка за връщане на стока (съответстваща на характеристиките, посочени на страницата на онлайн магазина), транспортът е за сметка на Потребителя. ASASA.EU възстановява изцяло платената от Потребителя стойност на върнатата стока по кредитната/дебитна карта на Потребителя, с която е заплатена стоката, но не по-късно от 14 дни от датата, на която Потребителят е използвал правото си на отказ по чл.55. на CPL.

В допълнение към правото на отказ, Customer има право и на законова гаранция от 2 години за съответствие на стоката с договора за продажба, гарантирана от CPL.

XIII. ГАРАНЦИИ И РЕКЛАМАЦИИ

Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното/поръчаното, когато след доставката се установят несъответствия с договора за покупко-продажба. ASASA.EU не носи отговорност за разликата в цветовете, която се дължи на естествените разлики в възпроизвеждането на цветовете от различните модели монитори. Всички стоки, подлежащи на гаранционно обслужване, се придружават от необходимите документи с информация за гаранционния срок (съгласно българското законодателство), условията и мястото на гаранционно обслужване.

Потребителят не може да оспорва съответствието на потребителската стока с договора за продажбата й, когато при сключването на договора е знаел или не е могъл да не знае за несъответствието.

Потребителят има право на рекламация на стоката, независимо дали производителят или търговецът е предоставил гаранция за стоката. Когато удовлетворяването на рекламацията става чрез замяна на стоката с друга, съответстваща на договорената, ASASA.EU запазва оригиналните гаранционни условия на Потребителя.
При предявяване на рекламация на стоката, Потребителят може да иска възстановяване на заплатената сума, замяна на стоката с друга, съответстваща на договорената или приспадане от цената.
Рекламацията се подава в писмена форма на посочения имейл или по пощата, изпратена до адреса на Дружеството. ASASA.EU представя на своя уебсайт достъп до формуляр за оплакване. Формулярите за рекламации могат да бъдат попълнени и на адрес на търговеца. Право на избор на място за подаване на рекламацията belпринадлежи изцяло на потребителя.

- Customer should provide clear, complete and unambiguous information about the case in a written form and within the legally established period for filling a complaint to the e-mail address: info@asasa.eu

При подаване на рекламация Потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, както и адрес, телефон и e-mail за контакт. За възможно най-бързо разрешаване на случая е желателно да се приложи снимков материал (само ако случаят се отнася за конкретен продукт/и) След разглеждане и обработка на случая, Customer ще получи писмен отговор на имейл адреса, от който е подадена жалбата (ASASA.EU не носи отговорност за евентуални проблеми извън нашия контрол при получаване на съобщението в законоустановения срок.

При подаване на рекламация потребителят трябва да приложи и документите, на които се основава рекламацията, а именно:

Касова бележка или фактура за покупката; както и протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоките с договореното; други документи, установяващи вземането по основание и размер.

(5) Рекламация на потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното. Срокът спира да тече през времето, необходимо за ремонт на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителя за разрешаване на спора.

(6) Ако ASASA.EU е предоставил търговска гаранция на стоката и срокът на гаранцията е по-дълъг от сроковете за предявяване на рекламация по ал.5, рекламацията може да се предявява до изтичане на търговската гаранция.

Подаването на рекламация не е пречка за предявяване на рекламация.

(7) ASASA.EU поддържа регистър на жалбите. На посочения от него e-mail на Потребителя се изпраща документ, в който се посочва номерът на рекламацията от регистъра и видът на стоката. Кога "asasa.eu” удовлетвори рекламацията, издава акт за това, който се съставя в два екземпляра и трябва да предостави единия на Потребителя.

(8) ASASA.EU при основателна рекламация привежда стоката в съответствие с договора за покупко-продажба в едномесечен срок от предявяване на рекламацията от Потребителя.

Ако стоката не бъде ремонтирана след изтичане на срока по предходната алинея, Потребителят има право да се откаже от договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да поиска намаление на цената на потребителската стока по чл. 114 от ЗЗД.

Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за покупко-продажба е безплатно за Потребителя. Не дължи разходи за транспорт на потребителска стока или за материали и труд, свързани с ремонта й и не търпи съществени неудобства.

(9) При несъответствие на потребителската стока с договора за покупко-продажба и когато Потребителят не е доволен от разрешаването на рекламацията, той има право да избере между една от следните възможности:

Разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него/нея сума; Намаление на цената.

Потребителят не може да иска възстановяване на платената сума или намаление на цената на стоката, когато търговецът се съгласи да замени потребителската стока с нова или да поправи стоката в срок от един месец от рекламацията на потребителя.

Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от Потребителя сума, когато след удовлетворяване на три рекламации на Потребителя чрез ремонт на една и съща стока, в рамките на гаранционния срок, последващо възникване на неизправност. съответствие на стоките с договора за продажба.

Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

XIV. ПРАВАТА НА ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ

(1) Правата на интелектуална собственост върху всички материали и ресурси, разположени на уебсайта на ASASA.EU (включително наличните бази данни) са обект на закрила по Закона за авторското право и сродните му права, belong to ASASA.EU или на съответното посочено лице, прехвърлило правото на ползване ASASA.EU и не може да се използва в нарушение на действащото законодателство.

При копиране или възпроизвеждане на информация извън допустимото, както и при всяко друго нарушение на правата на интелектуална собственост върху ресурсите на ASASA.EU,ASASA.EU има право да иска обезщетение за преки и косвени вреди в пълен размер.

Освен ако не е изрично уговорено, Потребителят няма право да възпроизвежда, променя, изтрива, публикува, разпространява и разкрива по друг начин информационните ресурси, публикувани на уебсайта на ASASA.EU.

(2) “asasa.eu” се задължава да полага грижи за осигуряване на възможността на Потребителя за нормален достъп до предоставяните услуги. “asasa.eu” си запазва правото да спре достъпа до предоставяните услуги. “asasa.eu” има право, но не и задължение, по свое усмотрение да изтрива информационни ресурси и материали, публикувани на сайта му.

XV. ПРЕКРАТЯВАНЕ И РАЗТОЛЯВАНЕ НА ДОГОВОРА

ASASA.EU има право по свое усмотрение, без предизвестие да прекрати едностранно договора, в случай че установи, че предоставяните услуги се използват в нарушение на настоящите Общи условия, законодателството на Република България и/или общоприетите нравствени норми. Освен в предвидените в настоящите Общи условия случаи, договорът между страните се прекратява с прекратяване дейността на ASASA.EU или прекратяване на поддръжката на неговия уебсайт.

В допълнение към горните случаи, всяка от страните може да прекрати този договор с едноседмично предизвестие до другата страна в случай на неизпълнение.

Писмената форма на договора се счита за спазена с изпращане на имейл, натискане на електронен бутон на страница със съдържание, което се попълва или избира от Потребителя или мар.king в поле (кутия за отметка) на уебсайта и т.н. подобни, доколкото изявлението е технически записано по начин, който позволява да бъде възпроизведено.

XVI. ДОСТАВКА

Всички поръчки над 100 евро се доставят с БЕЗПЛАТНА доставка.

Тарифите за доставка са калкулирани за всички поръчки под 100 евро.

Доставката на поръчаните стоки се извършва с куриер до посочен от Потребителя офис или адрес за доставка на територията на държавите, до които ASASA.EU доставя. Доставката е за сметка на Потребителя, освен ако не е посочено друго на Сайта

Преди изпращане на поръчаната стока ASASA.EU има право да се свързва с Потребителя на посочения от него телефон за уточняване на детайли по поръчката и/или доставката.

ASASA.EU не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато Потребителят е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително когато е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес или телефон.

Стандартното време за доставка е от 2 до 7 работни дниking дни за поръчки направени преди 11:00ч. При изключителни обстоятелства, ASASA.EU reserves the right to extend the delivery period by promptly informing the User. The delivery time is usually extended during holiday periods such as Christmas or Easter, for which ASASA.EU не е длъжен да предоставя допълнително уведомление на Потребителя.

До момента на получаване на стоката от Потребителя, отговорността за стоката и придружаващите я документи се носи от изпращача, като собственик на стоката.

XVII. НЕВАЛИДНИ КЛАУЗИ

Both Parties declare that in the event that any of the clauses of these General Terms and Conditions prove to be invalid, this will not invalidate the entire contract or other parts thereof. The invalid clause will be replaced by the mandatory norms of the Law or the established practice.

XVIII. РЕГУЛАТОРНИ ОРГАНИ

Органите, регулиращи дейността на ASASA.EU са Комисията за защита на потребителите /КЗП/ и Комисията за защита на личните данни (КЗЛД), със следните координати:

КЗП: • Интернет страница: https://kzp.bg/kontakti ; тел.:+359 700 111 22 email: info@kzp.bg адрес: ул. „Врабча” 1, ет. 3,4 и 5, София, България

За КЗЛД: • Уебсайт: https://www.cpdp.bg/en/index.php?p=pages&aid=5 тел.: +359 2 / 91-53-518 имейл: kzld@cpdp.bg адрес: ул. „Проф. Бул.ЦветанЛазаров, София 2г

XIX. СПОРОВЕ

Потребителите могат да използват Европейската платформа за онлайн разрешаване на спорове (ODR), достъпна на / http://ec.europa.eu/odr / – портал за единен достъп, който позволява на потребителите и търговците в ЕС да уреждат спорове помежду си. .

Alternaтивното разрешаване на спорове (АРС) между потребители и търговци е извънсъдебно помирение на доброволна основа.

Съвместните помирителни комисии съдействат за постигане на споразумение между потребители и търговци при спорове по договори за продажба на стоки и предоставяне на услуги.

Съвместните помирителни комисии се определят на регионална основа и са компетентни да разрешават спорове между ASASA.EU и всеки Ползвател е Обща помирителна комисия към КЗП със седалище град София и район на действие на територията на София, София област, област Кюстендил и област Перник.

The consolidated list of recognized ADR entities of the Member States of the European Union can be found at https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.adr.show

Споровете, които не могат да бъдат разрешени по друг начин, се отнасят за разрешаване от компетентния български съд.